Direktlänk till inlägg 20 mars 2014

Do you mirin braah!?

Av keempa - 20 mars 2014 16:10

Wzaaap! Tänkte börja med att berätta lite om min så kallade idol, han som håller mig motiverad och fokuserad på att fortsätta kämpa för att nå mitt mål! Namnet är Aziz Sergeyevich Shavershian, dem flesta känner däremot till honom som Zyzz! Han var en ryskfödd Australiensk kroppsbyggare, eller bodybuilder som dem flesta säger! 

Varje gång motivationen sviker så brukar jag dra igång en video med Zyzz och efter bara några sekunder brukar motivationen komma tillbaka! Jag måste verkligen säga att jag ser upp till Zyzz och jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag hade velat träffa honom innan han gick bort. Jag blev inspirerad av hans sett att leva, hans beteende och hans starka vilja! Jag hoppas själv kunna bygga upp den viljan samt kunna njuta av livets alla stunder precis på samma vis som Zyzz gjorde! Framtida inlägg kommer att handla lite mer om just min resa, hur jag såg ut innan jag började träna och hur jag ser ut nu, lite mått och viktförändringar! Samt vilka kosttillskott jag tar! 


Get Ripped Or Die Mirin! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av keempa - 9 april 2014 13:21

Wzaapbraaah's! Gårdagens ryggpass tyckte jag kändes lite halv dåligt dock vaknade jag upp med en jävla sjuk träningsvärk! Animal-m stak 21 packs håller verkligen vad den lovar! Har inget jag kan klaga på! Idag står axlar och triceps på schemat! Blir ...

Av keempa - 7 april 2014 21:49

Som ni säkert kan räkna ut blev det bröst med Fille idag! Gick otroligt bra! Passet bestod utav följande..   12 x 2 uppvärmning incline dumbbell press 12.5kg och 20kg 10-12 x 3 incline dumbbell press 32.5kg 10-12 reps x 2, 30kg 10-12 x 1 10-1...

Av keempa - 6 april 2014 18:40

Wzaapbraah's! Blev ett söndags pass med Robin och Fille! Blev lite quads, triceps och lite biceps! Inte helt seriöst pass vad det gäller mig utan såg det mer som ett litet + i kanten pass!:) Gick väl helt okej, men hade kunnat göra bättre då jag inte...

Av keempa - 2 april 2014 14:48


Wzaapbraah's! Har inte skrivit speciellt mycket sista dagarna men nu är jag tillbaka! Veckans pass så här långt har varit bröst, rygg och biceps! Tänkte slänga in lite triceps och mage idag! Sen ta mig en runda på bandet! Ehm.. Tänkte testa på Animal...

Av keempa - 26 mars 2014 09:08


Wzaapbraahs! Idag är det rygg som står på schemat! kommer skriva om vilka övningar som gäller lite längre ner! Tänkte skriva lite om min kost ikväll och förklara just hur jag äter när jag bulkar för att få en jämn bulk utan bristningar! Tänkte lägg...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards